hjort.

Jag saknar mig son, men har verkligen tagit tillfället att bara vara. Inga måsten, eller jo kanske. Men ingen stress att hinna med dem efter att han har somnat, eller medan Ante är iväg med honom. Tillfällena kommer inte växa på träd, där av min lathet. Att prata med Ante i telefon och höra honom tjoa i bakgrunden, det är verkligen jobbigt. Min lilla plutt.

Hallen är nu klar bortsätt från listerna runt öppningen till köket. Har målat alla lister vita, och sista gula tapetet är nu också övermålad. Skönt! Ska upp och riva lite i lådorna på vinden, försöka hitta lite tavlor och några vägg dekorationer som jag saknar, vill ha upp något på den tomma väggen i hallen.

Men ikväll blir det middag med Lina och en flaska rött. Blir lite hjortkött, Ante´s stolthet. Mums ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback