saknad.

Precis pratat med Ante, usch, vad jag saknar dem. Joar har börjat säga Joar och Tova mer ofta nu. Kanske inte exakt så bra men åtminstonde Oa och Oar. Lite gulligt. Mamma säger han när han vill ha något, undrar vad det kan bero på? ;) Stora sängen är verkligen tom nu, efter ett och ett halvt år med liten sovyta, så vill jag inte för nåt i världen ändra på det. Trivs riktigt bra med lite trängsel.

Min dag, storstädat badrummet, behövdes. Tror jag fått bort det mesta av hundhåren, Tova har tappat sjukt mycket senaste veckorna. Otroligt att hon ens har något kvar. Har även hunnit med att tvätta. Skönt att få bort lite tvätt, slippa massor på en gång. Börjar bli lite irriterad på våran tvättstuga, torkmöjligheterna är dåliga. Förstår inte hur man ska få någonting att torka på så kort tid. Tvättiderna är uppdelade på tre pass om dagen. Vi brukar boka de två sista och sedan låta tvätten hänga över natten. Trots det, är det sällan helt torrt. I-landsproblem, jag vet. Men någonting måste man väl få beklaga sig över ;)

Nu ska jag krypa ner i en stor, men nybäddad säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kanske kan sätta upp en lapp ang. problemet... haha. Hoppas du har det bra. kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback