örongodis.

De senaste åren har musik varit en ganska liten del av mitt liv. Snurrade nyss runt på lite bloggar och fann Ted Gärdestad. Gu, vad saknad han varit. jag gillar svenska artister som sjunger på svenska. Det är verkligen underskattat. Så nu spelas Lars Winnerbäck, Lisa Ekdahl och Ted Gärdestad på spotify.

Jag har en stund för mig själv, Ante tog Joar och Tova med sig till Stefan och Jenny. Känner att jag inte varit förbi hos dem på länge =( men tog tillfället i akt att bara pusta ut. Satt vaken till halv fyra i natt och väntade på att syster yster skulle ringa och be om skjuts hem från några vänner. Gav tillsist upp efter att ha ringt och messat. I morse visade det sig att hon fått skjuts av Emil. Mig glömde hon helt bort, så har inte sovit så mycket i natt med andra ord ;)

Mitt nya yrke ser ljust ut, känns bra. Lite panik med hittandet, men det känns helt okej. Ingen dag är riktigt den andra lik, fritt arbeta. Och framför allt, jag får köra bil. Tycker det är så himla kul, vilket kanske är ett måste för att köra taxi.

Nu syndar jag med en cola och några salta godisar. Men det är ju faktiskt lördag ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vill du med på Winnerbäckkonsert i Linköping? Tror att det var den 10 december :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback