en dag, flera veckor.

I tre veckor ska jag vara utan min lilla gosegris. Tre väldigt långa veckor misstänker jag. Men ska ta tillfälle att rå om mig själv lite. Göra sånt man inte riktigt annars hinner, träffa lite vänner. Kanske ta en sovmorgon utan dåligt samvete =) Läsa böcker tror jag att jag ska prioritera, framför allt sista veckan då jag ska spendera min tid i en solstol på Kreta med min mor. Helst hade jag velat ha Ante och Joar med mig dit, men man kan inte få allt här i världen. Kanske är bra att få längta lite ibland, så man förstår hur underbart det man har är, tycker ni inte?

Min godis äter frukost alldeles själv numera! ;)

       


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken sötnos!! Jag vet vad vi ska göra, cykla o köpa sushi, se film o promenera. =) Tack tack tack för att du fortfarande orkar lyssna, ge råd och samtidigt en hel massa förståelse och roliga idéer. Bäst!

Postat av: carro

vill du komma till linköping och hänga med mig lite kanske? vi kan cykla, se film och promenera men tyvärr inte köpa sushi, det får du göra med lina :)eller så kan vi göra nåt helt annat. klättra i berg, bygga båtar och dricka kaffe. kram

2009-09-07 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback