sol eller dimma?

Hade inte jag varit Joars mamma, då hade jag förmodligen inte klivit upp ur sängen fören sent idag. Har ni sett vädret? Kan det bli mer deprimerande? Grått, dimmigt och alldeles ruggigt. Vilel verkligen inte sätta ner fötterna på golvet i morse. Men när man har en solstråle på morgonen, då är det bara att gå upp. Han kröp upp och la sig på mig när han vaknade. Låg och pillade med mitt hår en stund, laddade förmodligen sitt energibatteri, för efter det har det varit full rulle. Kläderna lyckade jag på något konstigt sätt få på han i farten.

Ska vara på dagis kl 11. Tänkte åka ner till Finspång straxt efter 10 dock, ska kolla in den nya barnklädesbutiken tänkte jag. I gallerian har jag hört något om att den ska ligga?

Måste även fundera ut något att äta på rasten ikväll, kanske bara blir mackor, men gu så trist!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback