ett tu tre.

Nu har jag en sådan sjuk lust att shoppa kläder till mig själv. Min garderob är verkligen dyster, det mesta är urtvättat, eller på gång att vara trasigt. Känner mig fruktansvärt ofräsh. Jag har ETT par jeans som inte har hål i knäna eller är slitna på annat vis. Ett par som jag kan visa mig ute i förutom när jag hänger i lekparken med Joar. Borde kanske inte ens ha slitna jeans ens då, ni känner väl till småbarnsmammornas kritiska blickar ;)

Min plan är att vänta 1-2 månader, och börja tänka på vad jag stoppar i munnen, innan jag köper några nya plagg. Inget godis, bara frukt. Ingen cola, bara bubbelvatten.
Jag har en idé Lina (A), något som borde peppa oss båda. (Blev lite peppad av ditt inlägg.)
Hoppas det kan peppa dig med...

tänka tänka, vilja vilja. Bara jag, ingen annan.


Kommentarer
Postat av: Lina

Mm, nu blev jag nyfiken! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback