flyt

Är visst ingen vidare bloggare för tillfället. Dagarna flyter på, Joar har fått busa av sig lite på dagis. Han har ingenting emot att vara där, men allra helst vill han att mamma ska stanna och busa med honom. Han förstår nog inte riktigt varför han måste vara kvar ensam där. =) Har jobbat och jobbat, har fått lite mindre timmar per dag än vad jag hoppats på, tyvärr. Men har jobbat varje söndag i fyra veckor, så lite extra ska det väl ge.

Ante jobbar även han igen, tack o lov. Underbart att båda har jobb. Det är inte alla förunnat. Den senaste tiden har inte varit så rolig, det tär verkligen på en att ha det så ovisst.

Idag har jag och Joar en riktig hemmadag. Städar och busar. Just nu har jag en riktigt envis liten kille. Problemet är att han inte riktigt vet vad han vill, han går mest runt och smågnäller för sig själv.

Lever fortfarande, det var nog det jag ville förmedla. Men bloggandet känns så tråkigt när man inte har en kamera, där av det sega uppdaterandet. Finns intresse att bidra till en ny, så mailar jag gärna mitt kontonr. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback