2 veckor.

Ett inlägg kanske borde vara på sin plats. Är inte alls intresserad av det här för tillfället, kanske mest är för att jag går runt och surar över att inte ha någon kamera. Alltid roligare att kunna lägga in en liten bild då och då.

Är inte på topp, har ont i hela kroppen. Känns som om det kommer braka loss inatt, halsen gör ont, ingen hosta åtminstonde. Har ångest för hur jag ska göra med lilleman i morgon, känns inte helt naturligt att skicka iväg honom till förskolan, när jag kommer vara hemma. Får se hur jag mår, om jag är tillräckligt pigg för en morgonbusunge.

Vill bara passa på att tillägga att coladrickandet går som planerat, med andra ord, dricker inget alls och har så inte gjort på två veckor i morgon. Har inte riktigt tänkt på det heller senaste dagarna. Vi är bäst helt enkelt!

Ante köpte en Dr Pepper förut, alltså, fy fan. Luktade på det, avskyvärt är ordet. Luktar så hemskt, hur kan man dricka det? Det är för mig en gåta... hua.

Avslutar med det, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi är ju halvvägs!! =) Tjoho. Som sagt jag tänker inte heller lika mycket på det. Men det klart att det skulle vara gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback