Nöjd.

Timmen har varit väldigt sent slagen,  senaste tiden. Är imponerad av att jag överhuvudtaget skriver inlägg, men på något sätt så är det så skönt att sätta sig här för att varva ner. Läser lite bloggar, och annat smått och gott jag kommer över. Men längtar till sängen, min kropp värker, mina ben värker...

Ni ska snart få se hur fin våran nya lägenhet håller på att bli, nu börjar allt slit visa sig. Är så himla stolt över oss! Har suktat över
Lina´s underbara lägenhet ett bra tag, och bara väntat på när vi ska bli klara. Och nu, nu ser man ljuset i tunneln. I morgonbitti ska jag börja torka ur köksskåpen, sedan blir det att fylla dem med vårat fina porslin ;)


Här får ni smakprov på vad som komma skall!


Syster yster i full fart med att måla våran garderob.
Sedan en kvällsvy från hallen och in i köket, Ante har öppnat upp, förut var valvet där.
Ett smakprov på tapeten i köket, svart och vit.
Fondvägg i vardagsrummet, verkligen älskar den tapeten. Hela vardagsrummet ger mig en sån härlig känsla.
Sedan vårat kök, nya bänkskivor, har ikväll lagt nytt golv, vilket inte syns på bilden...


Kommentarer
Postat av: Lina

Stort grattis till dig idag vännen. Hoppas du får en fin dag. Hihi gjorde ett kort till dig i min blogg... =)MÅnga kramar från mig

Postat av: Liv

Önskar ett stort grattis! hoppas på att du får/fått en underbar dag! kram

2009-05-28 @ 18:12:53
URL: http://livvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback