vart var hålet?

Så var det måndag igen. Tiden rinner iväg, vart har de senaste tre månaderna tagit vägen? Börjar känna pressen, om två veckor ska vi mer eller mindre vara installerade i nya lägenheten. Har nog inte riktigt förstått hur det ska gå till, haha. Ante är hur lugn som helst, vilket jag inte alls uppskattar, för då blir jag hundra gånger mer galen och oroar mig åt honom med. Väldigt dumt, jag vet. Han är alldeles för lugn ibland, det måste vara skadligt ;)

Väntar på att han ska komma hem igen, så ska jag bege mig upp till evighetsrenoverandet. Ska måla överskåpen i köket idag, åtminstonde slipa och grundmåla. Har skickat min mor på inhandlingsrunda till färgaffären, sen har jag övertalat henne att följa med upp och hjälpa till lite. Hon ska få måla en del av fönstren tänkte jag =)

Joar har ganska nyligen lärt sig dricka ur sugrör. Hittade ett mellanmål på morot apelsin och havre som är i en tetraförpackning med sugrör, längst in i skafferiet.  (tänk Mer förpackning) Så nu har han suttit som en liten ängel på golvet och druckit upp den alldeles själv. Han plockar ur sugröret och sedan stoppar han tillbaka det, vilket jag är riktigt imponerad över eftersom hålet är väääldigt litet.

Irriterar mig på min mobil, har tagit några jättefina vårbilder, som jag skulle vilja dela med mig. Men någonting är fel, så dotorn vill inte hitta min mobil. Ante har försökt lite halvhjärtat, ska se om jag kan övertala honom till att verkligen ta tag i mitt enorma problem.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback