uppdate.

Måste meddela att kameran är hittad. Hade av någon anledning lagt den i min "vanliga" väska som jag enbart använder när jag jobbar, eftersom jag alltid annars har skötväskan med mig. Hur som helst är den funnen, men mysteriet hur den hamnade där är fortfarande olöst.

Kvällen har inneburit en del renoverande, och sedan lite filmtittande hos Lina lite spontant. Fick några roliga bloggtips, så kunde inte annat än exprementera lite själv...

Blev en serie med bilder på lilleman när han sjunger i sin egna stereo/mic/keyboard ;) Tack för tipsen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Söt han är. =) Så kul att bara kunna traska över till varandra.

Postat av: Lina

Grattis att du hittat kameran! Vad är det där för en bildcollagefunktion, hur gör man det?

2009-05-04 @ 19:03:57
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback