tisdag.

God morgon i stugorna.
Joar vaknade en aning tidigare än vad jag hade önskar, men vad gör man? Gnällig har han varit hela morgonen. Tur man älskar honom ändå ;)


Har tänkt lite på vad en kär vän sa, om att passa på att göra saker för sig själv innan hon får sin bebis. 
Först fick jag en sjuk längtan att bara få vara, inga måsten eller krav. Bara kunna sitta och pilla navelludd en hel kväll utan något som kallar på ens uppmärksamhet.
Men sen kom tanken på ett liv utan mitt lilltroll, och den tanken är läskig att bara tänka. All tid i världen skulle inte kunna bytas mot ett liv med honom. Oändlig kärlek som bara finns där, vilkorslöst, oavsätt tidpunkt på dygnet.



Djupt minnsan, nu ska vi göra oss redo för denna tisdag. Inga större planer på agendan, lite promenad och lite bus, men det räcker för oss.

Nu kom Joar med sin sko, kanske vill han redan nu gå ut på promenad? Bäst att göra som han vill ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

Åhh så fint du har fått det på bloggen! Jag är riktigt avis! :)



Fick du mitt sms härromdagen?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback