steget före?

Telia är inte speciellt smidiga... Är grymt besviken. Ante ringde för tre veckor sedan och beställde internet, tv och telefon till nya lägenheten för att vara ute i god tid. Men vad händer, jo, de missar att skicka iväg beställningen. När Ante ringde och hörde varför vi inte fått någon bekräftelse så fanns det självklart ingen att ge.
Överlever utan internet och tv, men en viss irritation finns självklart.
Tur att vi ska på semester till norrland, kommer inte märka av det speciellt mycket förutom nu i veckan. Tur att man kommer åt internetbanken på annat sätt.

Dagen har varit ganska hektisk, har några väggar kvar att måla tyvärr. Hade beräknat lite fel i åtgången av färg till datarummet, men vi ska nog få ordning på det ändå. Veckan är lång...

Kanske blir lite mindre inlägg, men internet finns ju att tillgå lite här och var, blir nog ett och annat inlägg ändå.

Har ni idé torka under morgondagen så är ni hjärtligt välkomna att flyttstäda med mig. Erbjuder egen mopp pch trevligt sällskap ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag säger ju bara att ni skulle ha pratat med mig så hade jag fixat något bra till er istället från mitt jobb ;)



Kram

Postat av: ylva

Wow wow har du sprungit vårruset! Bra gjort! Vad är ditt personbästa? Det blir första gången för mig. :D

2009-06-01 @ 11:28:38
URL: http://sakomsolen.wordpress.com
Postat av: Ylva

Så kuuul att ni flyttar in, jag ser fram emot bilder!

2009-06-01 @ 11:32:48
URL: http://sakomsolen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback