räddningsuppdrag.

Vilken varm dag, har stått i solen ute hos (snart) Madde och Jensas hus. Dom har klyvt ved, eller dom håller fortfarande på. Kände att det blev för mycket för mig, blev rastlös och kände att huvudet snart skulle explodera. Stoppade in Joar i bilen och for hem, sitter här nu. Joar smaskar på en flaska, väntar på att han ska äta upp sen ska vi börja packa ner badrumsprylar. Ett steg i rätt riktning, börjar känna stressen. Sedan tänkte jag faktiskt ta tag i Joars leksaker, för det första behöver han inte ALLT detta, tänker göra iordning några lådor med olika leksaker i, sen så får han ha en i taget helt enkelt. Förstår inte meningen med att ha alla dessa leksaker ligga o skräpa, han leker minst lika bra med tio saker som med femtio. Det får vara dagens tips från mig.

Kommer lite bilder från dagen senare när jag känner att jag orkar lägga in bilderna i datorn och sortera upp lite. Nu ska jag rädda Tovas koppel från att hamna i toaletten. ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vart ska Madde och Jensa flytta?! Det hade jag ingen aning om... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback