paniken kom krypande.

Nu har jag och Joar städat badrummet, Joar har gjort rent handfatet med min hjälp. Ska ta tag i disken snart också, men då får han nog hålla sig på golvet. Just nu kör han traktor, det är väldigt roligt. Han använder den även för att göra konster på, en ganska bra leksak.

Har visst lite tråkigt, skulle vilja renovera, renovera och åter renovera så att vi blir klara någon gång. Men av säkerhetsskäl så har vi inte med oss Joar dit, helt omöjligt att barnsäkra stället. Och med allt spring i benen han har så kan han säkert hitta allt möjligt farligt att göra.
Har en del som jag borde ta i tu med här också, men helt ärligt så orkar jag inte bry mig. Stället får mer eller mindre förfalla. Ska börja packa lite kartonger efter helgen. Så sakta men säkert så blir det väl bra tillslut. Känns fruktansvärt onödigt att STORstäda när det bara är tre veckor kvar. Så sjukt nära inpå det blev helt plötsligt... tre veckor...! I min värld är sista maj flera månader bort... Hjälp! Hur ska vi hinna!? ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Du får gärna lämna din lilla sötnos hos mig en stund, kan vi besöka ngn lekpark eller två. Min kökslåda funkar ju säkert bra oxå. =) Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback