Norrland.

Roadtrip mot norr är spikad. På kvällen den 5 juni rullar vi mot Umeå, beräknar att vara framme på kvällen/natten mot lördag. Som vi har längtat. Vi ska hinna med Umeå, Jokkmokk, Luleå, Kalix och SKellefteå. Känns iofs nu ganska avlägset, har lite annat att avklara först, men gu så kul!

Ante är just i detta nu i lägenheten och arbetar för fullt. Har rivit lite mer vägg än tänkt från början, men det blir nog bra det med. Hallen har börjat ta form med de nya tapeterna. "Mina" köksluckor börjar också bli klara, men klantade mig igår, tappade en låda i ena luckan, tyvärr blev det ett hål i min nymålade lucka =/ Så idag har jag spacklat, så förhoppningsvis så kan jag slipa ikväll och måla en sista gång. Klartskalle är vad jag är, blev ganska less. Men men, varför gråta över spild mjölk när man kan ta ny?
Ska fortsätta med lite packning, börjar hända lite nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blir såå fint hos er! Kul med en resaockså. Det är ni värda efter allt slit. Kram kram

Postat av: Lina

Ni kan inte tänka er att fara först på lördagen? Ska nämligen fira att jag tar studenten på fredagen, grillkväll hos mor och far :) Vore kul att ha er där.

2009-06-02 @ 19:08:42
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback