min tid.

Joar sover och Ante är ute ur huset ;) Sitter och njuter av denna egentid som helt plötsligt dök upp. Funderar helt seriöst på att städa badrummet. Är inte det minsta trött och det skulle behövas.

I morgon är det onsdag och det betyder dags att storhandla. Lovar att inhandla batterier, så att jag kan ta lite bilder på diverse saker som händer och sker. Ska även se om jag kan hitta något kul till minsta kusin som fyller ett på söndag. Har några idéer, men får se vad vi hittar.

Har varit i nya lägenheten i nästan åtta timmar idag. Rekord hitills, och mer ska det bli. Har gjort hur mycket som helst i dag. Mamma har varit gullig och tapetserat köket och vardagsrummet. Nu är det bara färgen kvar på vissa väggar. Själv har jag målat klart överskåpen, så i morgon ska vi mäta ut för nya bänkskivan. Har satt upp fönsterbrädan i sovrummet och gjort klart för gardinerna. Så sovrummet är redo för inflyttning. Vilket beräknas starta i nästa vecka om allt går som vi hoppas.

Önskar er alla godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så skönt för er att ha kommit en bra bit på väg!! Måste komma och spana. =)Ska nog orka gå dit... haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback