matar ipoden.

Är nu hemma igen efter kvällens biobesök med Lina! Jag gillade "the reader" skarpt, skådespelarna gjorde ett grymt bra jobb. En film jag kommer ha i tankarna ett bra tag framöver, det är väl det som är meningen med en bra film. Tror nog Lina var lite mer skeptisk än jag, men smaken är ju delad =)
Kate Winslet är verkligen en av mina favoriter, och med den här filmen höjdes hon ytligare ett steg i mina ögon. Hon kan verkligen göra allt! Rekomenderas om man gillar drama med lite romantik. Men skulle nog vilja påstå att det är lite sorgsen romantik, inte direkt någon solskens historia. Utspelar sig i Berlin från mitten på 1950 talet fram till 90-talet. (De talar engelska ;)

Klockan är mitt i natten och jag har nästan diskat klart, men då tog batteriet slut på min ipod, så nu äter den ström från datorn och jag passar på att skriva litet inlägg. Tror Tova vill att jag gör henne sällskap utomhus en stund också, dem där bruna ögonen är inte lätt att säga nej till.

Kom på att jag glömde köpa batterier, trots att det stod på min inköpslista! Dålig stil!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lite mer skeptisk, men helt klar sevärd! =) Blev nyfiken på den där svenska filmen också. Det får vi se till att lösa. Sov så gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback