lek.

Ikväll har jag tagit mig tid att göra någonting åt min blogg och utseendet här. Sorry syster, men gillade inte riktigt den rutiga bakgrunden ;)
Lekte lite med photoshop och programmet som Lina tipsat om. Och med hjälp av Ante när jag nästan var beredd att slita av mig håret, eller åtminstonde ge upp, så fick jag till lite resultat som jag är nöjd med! Återstår små detaljer som färg på text och liknande. Gillar enkla snygga saker.

Har tre körsbärsträd i olika storlekar direkt utanför lägenheten, de står i full blom just nu, och är så otroligt vackra. Tog en bild när vi var ute på promenad tidigare.

Nu blir det att lägga sig i sängen och invänta John Blund ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild! Åååh, vill ha tid att pilla med bilder. Vill ha tid att gå ut och fotografera den vackra våren. Gaaaaaaah....!

2009-05-06 @ 20:43:05
Postat av: Lina

Härlig bild! Åååh, vill ha tid att pilla med bilder. Vill ha tid att gå ut och fotografera den vackra våren. Gaaaaaaah....!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback