ingen rast.

Har tagit tag i lite mindre bekymmer som har skapat ett mörkt moln över mitt huvud. (Dock inte städningen) Har fyllt i alla papper som har med ansökan om förskoleplats till Joar, wohoo, på tiden. Nu ska bara Ante skriva under också. Har gett upp tanken på att få honom placerad i Lotorp för länge sen, men söka måste man ju.
Sen har jag satt mig ner och fått iväg nära andra brev. Nu försöker jag få tag i körskolan angående lite lektionsväntetider, vill inte boka innan jag vet om jag hinner köra något. Men borde inte vara något problem med tanke på hur läääänge jag måste vänta på den s.k. uppkörningen... suck.

Nu sover liten, väntar på honom sen ska vi cykla till Lotorp med fika! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback