hänger.

Får bli ett litet inlägg medan jag väntar. Ante skulle fixa lite saker, sen ska jag till gymet. Tänkte rasta mina ben lite, börjar närma sig 5 km loppet och känner att jag varit lite slö senaste veckorna så nu får det bli lite mer träning nu på upploppet. Ska se skillnaden i löpningen mellan skogen och löpbandet tänkte jag.

Igår var vi i Lotorp och grillade hos Jenny och Stefan, väldigt trevligt. Kollade även eurovision såklart. Jag höll på Norge och Alexander hela vägen, enligt mig vann rätt låt! Hängde i deras sköna grej, kommer inte på vad det heter, men bifogar två bilder som kanske beskriver bättre än jag.

    


På förmiddagen var jag uppe och renoverade med mor, sedan blev det pannkakor med sylt hos dem. Joar och Ante gjorde oss då sällskap. Joar mumsade på pannkakor så det stod härliga till. Min lilla pissenisse! =)

     

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad gott det ser ut! =) Tyckte Danmarks bidrag var mkt bättre...

Postat av: Lina

Hängmatta, kanske? :)

2009-06-02 @ 18:58:00
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback