en lista kanske?

Jag måste sätta mig ner och strukturera upp mitt liv lite bättre. Kanske inte ta dagen som den kommer, visst är det härligt, men jag är så tankspridd mest hela tiden och noll koll. Kanske skriva ner på en lista exakt vad jag behöver ta tag i. Tänkte ta flyttandet som ett nytt avstamp.

Haft en skön dag i Norpan, köpte en billig o bra mössa åt Joar på en outlet med barnkläder, perfekt. Blev en liten fika och sedan rullade vi hem igen.

Nu sitter jag och ser på "Project runway", gillar det skarpt om man bortser från de smala modellerna. Önskar att jag kunde sy så fort och bra som dem. 22 till 23 är min tid på dyngnet, innan jag kryper ner hos mina älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback