det närmar sig.

Nu är badrumsskåpets innehållet nerpackat i en papperspåste från coop, verkligen väldigt olyxigt. Tänkte ta upp den till lägenheten ikväll redan. Sånna saker som man inte använder varje dag, tror inte att jag kommer använda min foundation den närmsta veckan ;) Hoppas inte heller Joar ramlar och slår sig så han behöver plåster, för det är också redan nerpackat.
Har även fyllt en påse med leksaker som jag tänkte ta upp och ställa på vinden tills vidare. Hade planer på att göra mer, men nu kom Ante hem, och han och Joar ska ha skjuts till Jensa och Seth, och Stefan såklart. Boys night =)

Jag och mor ska roa oss som bäst i lägenheten med slipning av köksluckor och vardagsrumt väggar, kan det bli mer glamoröst än så? Om mindre än en vecka bör vi vara på plats i nya lägenheten, för då måste jag påbörja urstädning av den här lägenheten. (Observera ordet "jag" i den meningen!)

Nu ska jag göra Joar sällskap vid dammsugaren, oerhört rolig manick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback