bänken.

Vilken dag, får huvudvärk bara av att tänka på den! Kom nyss hem, förstår ni? Har alltså sprungit runt i Norrköping i ett antal timmar. Problem uppstod när vi skulle köpa ny köksbänk. Skippar detaljerna, men vi fick lite problem. Men efter mycket om och men så ordnade det sig. Har även ordnat lite annat som ska på plats i lägenheten. I morgon ska sovrummet tapetseras, vilket innebär att det som återstår att göra är att måla de väggar som vi inte ska tapetsera. Bilder lär dyka upp så fort jag hinner ta dem.
Har även startat grundmåla kökslådor och köksluckor, mycket smått att göra som inte direkt syns. Men men, Ante skulle försöka starta med de lite större sakerna i köket till helgen. Ska ordna inför kaklingen, dra lite el och såga ut bänkskivorna. Pust...!

Igår anmälde jag mig till VårRuset, så den 28 maj blir det att jogga en sväng i Norrköping. Tror att jag satsar på jogg, jobbar på uthållighet snarare än snabbhet, tror jag vinner på det när det är dags för TjejMilen. Eller så snackar jag bara bullshit, haha.

Just nu tittar jag på "Hell´s Kitchen" blir sjukt sugen på mat, men inte såhär dags, det är inte tillåtet ;) Oj, nu blev jag sugen på sushi.. bara för det så får ni sukta lite också ;) mums!


Kommentarer
Postat av: Lina

Snart, snart kan vi äta det tillsammans. Läskas inte sådär! =) Är också sugen på Vårruset ju.

Postat av: Lina

Hmm. Får se om jag satsar på att springa till att börja med och sedan ta det MYCKET lugnare eller om jag joggar.

2009-05-06 @ 21:46:29
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback