Anar ett ljus.

Klockan är allldeles för sent igen, men det är så härligt att sitta här i mörkret när mina två har somnat och allt är så lungt. Det surrar lite om datorn, och Tova små snarkar bakom mig.
Har verkligen fullt upp om dagarna. Känns som om jag inte riktigt räcker till. Tack godegud för min älskade mamma och all hjälp hon bidrar med. Utan henne hade vi haft lååångt kvar. Någonstans i mörkret skymtar åtminstonde ljuset. Lägenheten blir så fin, ni ska få se! Sen ska jag bara börja jobba igen så jag kan tjäna lite pengar och köpa lite nya möbler som står på min "vill ha lista".

Mina ben mår inte bra alls, går inget vidare att springa. Har ont i flera dagar efter en runda. Det värker enda upp i knäna, tror det är dämpningen i skorna som inte duger att springa på hårt underlag. Har inte råd att investera i ett par andra heller... Ska testa i morgon igen och se hur det går, annars blir det nog en promenad runt Vårruset. Verkligen besviken...! Jag som verkligen laddat för loppet.

Onsdag i morgon, dagarna rullar på. Har tagit upp alla våra växter till lägenheten, så i morgon ska jag försöka skruva upp fönsterbrädorna i rummen så att de kan komma på plats.

Nu ska jag stupa i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback