25 år och ett delmål avklarat.

Vilken annorlunda födelsedag jag har haft idag!
Började dagen med att ta med hela familjen upp till nya lägenheten. Grejade en hel del på förmiddagen, inhandlade sedan färg till datarummet/lekrummet. En fin lila färg (thai, hette den visst.) och äggskal. Tror det blir kanon när det blir klart.
Har skruvat fast i stort sätt alla fästen som håller Joar ute ur köksskåpen. Ni anar inte hur efterlängtade dem är. Ska bli så himla skönt att kunna ha ett normalt kök.

Sedan blev det kycklingsallad hos min far och mor. Laddade batterierna inför VårRuset som jag nu ikväll har sprungit. Är så sjukt stolt över mig själv, sprang såklart hela vägen, på för mig en kanon tid på 33 minuter. Hade en bra dragnings hjälp av Lina som var med hela vägen runt. Hon hade nog fått en mycket bättre tid om hon inte sympati sprungit med mig ;) Hade min mobil fungerat som den skulle hade jag lagt upp bild på mig och Lina vid mållinjen, men tyvärr så missar ni två svettiga och rödrosiga tjejer.

   
 
Hämtade mina killar för en stund sedan, stannade och handlade lite frukost på hemvägen. Passade på att ta några bilder, regnet föll tungt på vindrutan, Joar sov, Tova förundrades, jag längtade efter morgondagens sol...!


   

Kommentarer
Postat av: ylva

33 min! Yeah!

Postat av: Lina

Vi var så duktiga sååå! :)

2009-06-02 @ 19:12:15
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback