Vän.

Vänskap har verkligen varit något speciellt för mig, senaste tiden. Jag önskar jag kunde påverka mer, vill att mina vänner ska må bra och vara lyckliga. Om jag kunde bära din bördan hade jag gjort det utan att tveka, vill inget annat än att lyfta allt från dina axlar.

Ibland är man verkligen otillräcklig, det värsta är att man vet att inget man gör eller säger har någon verkan i det stora hela. Oftast är vänskap lätt, ett skratt eller ett leende på någons läppar. Men det är i motgång man bevisar om vänskapen är någonting man förtjänar...

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack min vän, du betyder massor!!

Postat av: Lina

Du är fin!

2009-03-18 @ 20:06:18
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback