Gratulationer i förskott.

Trevlig dag, Joar har varit på G, verkligen. For runt för full och busade. Har haft fikabesök av Theres och Johan, Madde och Jensa och mamma. Tårta och födelsedagspresent byte. Joar fick en jättefin hjort, ett hjorthuvud man hänger upp på väggen, av Theres. Hon hade gjort den själv.
Nu är vi ensama igen, tar igen oss, för ikväll ska Joar till mormor och morfar. Jag och Ante ska till Lina och partaja lite, hon flyller 25 i morgon så hon ska ha lite fest. Det är ju bara en gång man fyller 25, så det är klart vi ska dit och fira. Sjutton år av vänskap, bara det är något att fira ;)
Fick fina tavelmotiv på posten idag, Fanny, Antes syster har tecknat, hon är hur duktig som helst. Ett porträtt av Joar, och tre andra motiv som jag har tjatat om att få. Blir kalas i nya lägenheten sen.

Nu ska jag slänga mig på soffan, mina två sover middag ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja fy fan vad vår vänskap är värd att fira! :) Sjutton år, helt otroligt så mycket vi delat egentligen. Och det gör mig alldeles varm inombords. Du är min fina, min älskling, min underbara! ALLTID! Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback