hurtigt?

Okej, har inte varit den mest optimal morgonen. Har varit på ett hemskt humör.. Stackars Ante, skickade iväg ett riktigt drygt sms. Inget elakt direkt, men klagomål över diverse saker som han verkligen inte kan göra någonting åt. Måste nog be om ursäkt... punkt punkt punkt

Tänkte lära Joar städa, han hjälpte mig stoppa i tvätt i tvättmaskinen i morse. De mesta kanske inte hamnade helt i maskinen, men han försökte åtminstonde. Nu sover han, i sin vagn efter en kortare promenad.

Har funderingar på att införskaffa ordentliga springskor... har ett par för promenad, men de gnisslar o har sig. Blir tokig. Ska jag även satsa på att springa nu så är det lika bra, vill inte ge upp för att fötterna inte vill.
Har dock inte börjat träna inför än, har inte varit speciellt laddad. Ska börja, vårruset är inga problem, det fixar jag bara jag får komma igång. Tjejmilen är lite tuffare, har aldrig tagit mig runt så långt, bara springandes. Mitt personrekord ligger på 7-8 km. Emma LOVADE mig att det inte skulle vara några problem med en mil och jag fixade så pass, men i dag skulle jag inte göra det. Har kollat ut ett varv uppe i skogen som är en mil, får väl börja med intervaller, springa och gå. Vore kul att se hur långt tid det tar för mig, innan jag ska anmäla mig. Så man hamnar rätt i startfältet.

Ja, ja... städa?

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh, hurtigt ja. Jag nöjer mig nog med VårRuset till att börja med. Får väl se om jag orkar springa hela sträckan eller om det blir att gå en del av det. När är Tjejmilen då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback