dagen.

Idag har det hänt väldigt lite, en sån där dag då man bara är, hela dagen. Utan att göra någonting vettigt överhuvudtaget. Har tvättat iofs, det är att göra något. Har lekt massor med Joar, han tycker om att bli jagad, säger man "nu tar jag dig" så vänder han och springer iväg.

Men just det, en vettig sak gjorde jag åtminstonde. Var ute och sprang tidigare ikväll, fyra km. Förstår ni, så långt, och var knappt andfådd när jag kom hem. Ville inte ta ut mig och gå på fem km på en gång, men tror faktiskt jag hade grejat det. Sprang väldigt långsamt, jogg, men ändå. Mitt mål med tjejmilen är att ta mig runt utan att gå. Fyra km är kanske inget i sammanhanget, men då har jag bara varit ute och sprungit tre gånger de senaste veckorna, och innan det var snart två år sedan.

Måndag idag, har trott att det är tisdag hela dagen, men har inte bestämmt mig för om det är bra eller dåligt. Jag lider inte av att det åt måndag direkt, möjligtvis att helgerna är roligare för att jag har Ante hemma.
Jag har en stark känsla av att det verkligen är någonting jag har glömt bort att jag ska göra, och det är väldigt irriterande. Påminn mig gärna om det är så att ni känner att det kanske gäller er =)

Nu tandborstning, sen sova.


Kommentarer
Postat av: Lina

Bra jobbat! Själv får jag nog satsa på nästa vårrus och tjejmil. =)

Postat av: Lina

Du kanske ska svara på någons sms, eller kanske ska du kolla upp det här med att läsa Ma på komvux? Något med taxikörkortet? Någon som fyller år som du ska höra av dig till? Någon sak du tänkt göra som har sista ansökningsdag idag? Puss

2009-03-24 @ 15:13:42
URL: http://oliviamalma.blogspot.com
Postat av: Lina

Eller en räkning som behöver betalas?

2009-03-24 @ 15:14:22
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback