stolt.

Jag är så stolt över mig själv, har skruvat bil idag. Fick problem igår, så bilen blev stående i garaget. Så i morse lämnade vi Joar hos mormor för att sedan dra in till stan för att köpa reservdel. Sedan for vi och skruvade som tokar, tror faktiskt Ante blev riktigt stolt över att ha en tjej som inte är helt lost ;) Kan faktiskt helt ärligt säga att jag var en tillgång. Blev en heldag, var hemma vid fem igen.

Ikväll har vi bara glott på Beck, och bråkat med sonen som inte ville sova. Men nu sover mina två, borde själv sova, men är inte trött. Ska upp och skjutsa Ante till jobbet i morgon igen, behöver bilen.

Nu ska jag testa o se om jag kan sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tror nog tyvärr att jag skulle ha varit helt lost om det var jag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback