oops.

Klant Jennie, ute med Tova på hennes kvällspromenad, gjorde en riktigt vurpa i snöblasket. Tur att ingen såg mig, men mest av allt tur att man inte bryter nåt. Ska alldeles straxt krypa ner hos min febernisse och min andra hälft, han tittar på Harry Potter för femte gången den här veckan, är lite smått less. Anledningen är tydligen att man sover så bra till dem... Är skeptiskt, men säger han det så.

Har precis sett bio med Lina, "En Shopaholics bekännelser", lite lagom lättsam sådär en fredagskväll, behövdes inte mer för en trevlig kväll. Spang även runt på stan med Theres och Johan under dagen. Joar min pärla var alldeles underbar trots att han varit sjuker, och kanske fortfarande är lite hängig. Men idag har han inte haft någon feber direkt. Hur som helst så blir det en hemma helg.

Bäst att krypa ner hos dem innan Ante hinner somna... Gonatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill också se den filmen...! Tur att du inte skadade dig, som sagt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback