några första steg.

Blev kvar till nio, slet med köksskåpen. Ser fram emot den dagen då jag öppnar dem, tittar in och konstaterar att; Gu va duktig jag har varit. Det är inte dåligt, två timmar har gått åt till att gnugga bort lim från två skåp. Helt otroligt. Det kommer ta tid, är glad att vi börjar där det är som mest att göra. Är glad att badrummet är totalrenoverat för två år sedan.
Fortsätter i morgon...

Satt en härlig golvmatta på hyllorna, och ute i kanterna har det suttit super lim, kladdigt och jävligt. har gnuggat och gnuggat. Sen får ni se efter bilder såklart ;)


Nu till sängen och mina grabbar!

Kommentarer
Postat av: Becca

Du är så duktig!

Postat av: Lina

Härligt jobbat. =) Vet ju hur det såg ut. Thihi hittade spår efter din lilla sötnos igår när jag dammade. En del av vitlökspressen var i den gröna vasen i v.rummet. Fick ett leende på läpparna och så var det bara att damma vidare.

2009-03-21 @ 00:50:45
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback