Inget fusk.

Nytt försök och nytt upplägg.

No more socker, absolut ingenting. För varje avklarad vecka "får" jag 150 kr av mig själv som ska läggas på kläder. Klagar på att aldrig ha råd till att köpa mig nya kläder, så alltså, om jag inte äter godis och annat skräp borde ju pengarna finnas?
Köpte hem två kilo morötter igår, nu skalade och färdiga att äta vid minsta sockersug. Kanske inte lika gott tänker ni, nä, kanske inte men ganska mättande.

Dagen då, har inte riktigt planerat något än. Joar sov länge, så jag var inte sämre än att jag passade på att ta sovmorgon med honom. Tänkte städa upp lite, tycker det är konstigt att ingen varit och tittat på lägenheten än, men det kan ske när som helst, känns som det skulle vara trevligt att slippa tokstäda när det inträffar =)

Tänkte faktiskt att jag skulle ringa Emmeli också, se om hon har tid för oss i eftermiddag. Om jag inte minns helt fel så har hon jobbat natt, så får vänta ett tag innan vi hör av oss. Hon har vovvar som Tova tycker om att busa med. =)

Nu ska jag bubbla mig lite friskt vatten.

Kommentarer
Postat av: Betty

Låter som en alldeles utmärkt plan!! Håller alla tummar och tår!

Postat av: Lina

Idag har jag fått i mig otroligt lite onyttiga saker. Fick i och för sig inte i mig så mycket nyttigt heller, min lunch var inget god så jag åt bara hälften och det var en liten portion redan från början... Så på vägen hem från komvux köpte jag en Brejk och Daim :) Hehe. Men jag åt faktiskt mat också.

2009-03-31 @ 18:18:49
URL: http://oliviamalma.blogspot.com
Postat av: Becca

Du är stark Jennie, du kommer klara det här!Du kan om du vill

2009-03-31 @ 20:05:17
URL: http://mrsernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback