godmorgon

Just nu är det minusgrader, vilket betyder att än har det ine gått över till töväder... men snart. Precis när marken hade torkat upp så kommer det mer snö. Blev lite besviken igår, men det var nog lite naivt att tro att våren redan skulle ha varit här.

I morse vaknade jag av att en liten kille satt och petade mig på kinden, han tyckte att det var dags för mig att vakna och gå upp med honom. Så nu har vi myst och busat en stund. Ska alldeles snart äta lite frukost. Sen ska vi bege oss ut på dammsugarpås jakt. Köpte nya för inte allt för länge sen, men dem har jag lagt på ett bra ställe. Så att jag lätt skulle hitta dem, ni vet, ett ställe som ni sedan inte har en aning om vart det är, super bra.

Frukost nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det kanske är Joar som gömt dem? Har du kollat i blomkrukorna? ;)

Postat av: Lina

2009-03-23 @ 21:21:32
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har hört att sådana ställen är riktigt superbra!! Borde va colan man ställer där, omöjlig att hitta och dricka...

2009-03-23 @ 21:22:40
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback