fin vårdag.

Trevlig dag, ingen stress. Var i Norrköping med mamma och Joar vid lunch, hittade två tröjor och ett par skor. I behov av ett par nya skor nu, mina läcker =) Sedan blev det en sväng till Borggård, där jag hälsade på Emmeli och hennes vovvar. Tova fick busa lite, for runt som en tok på ängen bakom deras hus. Klockan bara sprang iväg, har även försökt övertalat Emmeli att hjälpa mig med en vägg som jag ska håla i olika färger.  (utbildat målare) Vi får se om det lyckas!

Mina killar är en aning slöa, Ante har åkt på världens förkylning, Joar verkar vara på väg mot samma öde. Själv har jag väl inget annat väl än att invänta att det ska smitta mig också. Super skoj, speciellt som kalaset är på söndag.

Nu ska jag kolla till den sena middagen (vet, man ska inte äta efter klockan sju, men blev kvar lite länge hos Emmeli) och sedan avnjuta den till The mentalist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback