badankor.

Tisdag, bad i badhuset. Min lilla älskling är riktigt snäll, tror han gillar badhuset, men han frös lite idag. Lurade med mig min vän Lina, hon med den fina magen.
En skylt satt uppe att varmpoolen var upptagen för simskola, så vi hamnade i barnpoolen. Men den var nog inte menad för barn i hans ålder, stackars frös så han skakade på läpparna. Bestämde oss för att stå i duschen en stund medan vi väntade på att varmpoolen skulle bli ledig. När den väl blev ledig, visade det sig att den inte hade varit upptagen alls, och att en NU skulle bli upptagen. Lite dålig koll måste jag väl säga. Men vi satt i bubbelpoolen när den inte bubblade, så det gick väl inte någon jätte nöd på oss. Efter en liten insident med en spruken stortånagel, aj aj, så bestämde vi oss får att det var nog. Hur som helst så tyckte jag och Joar att det var en trevlig morgon! =)

Sedan fick jag med min mor till en tapet och målerifirma, hittade några riktigt fina tapeter som jag funderar på till sovrum och kök. Ska bli riktigt spännande när vi väl får komma in och börja.

Oj, nu såg jag att det handlar om suchi lagning på tv, måste ses! oj oj oj...
Tjo!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har Lina också Medleykort? Vi var också på badhuset, i eftermiddags, simmade lite efter att jag sprungit på löpbandet.

Postat av: Lina

Jag åker gärna tillbaka. =)

2009-03-11 @ 10:45:15
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback