min dag.

Ibland behövs det bara några rader i ett sms för att en deppdag ska bli bra! Dricka vin och umgås med vänner, kanske till och med få gå ut och roa sig i nattvimlet! Kan ni tänka er så kul! Det var så länge sedan. Som sagt, ibland räcker det med så lite för att få humöret att vända.

Dagen har spenderats med att skrubba köksskåp, vilket tog all min energi, den lilla jag nu hade. Behöver verkligen komma ut och göra lite roligheter på egen hand med vänner!

Ikväll har jag lurat med Lina ut på promenad i hopp om att Joar skulle somna. Lyxade till det för honom, tog med en flaska välling som han fick smaska på. Men sova, nää det ville han inte.

När vi kom hem så fick jag smaska på en "magnum temptation chocolat", hur god som helst. Liten, men mer behövdes inte. Ante lovade att om jag var duktig och tog vanliga timmes promenaden runt byn, så skulle jag få avnjuta en glass under kvällen. Nu känns allt lättare inför det fortsatta "inte dricka läsk" löftet jag avlagt till mig själv. Allt gott blir hundra gånger godare om man inte äter det för ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback