smygis.

Det har regnat hela dagen, tror inte det varit något längre uppehåll. Åtminstonde har jag då missat det. Promenaden uteblev med andra ord. Har varken regnkläder eller skor som inte låter vattnet sippra mellan mina tår. Det är något jag borde investera i, helt klart.

Hade planer på att baka ikväll, dem rann liksom ut i sanden. Men ska försöka få ordning på det i morgon, en paj ska det åtminstonde bli, måste bjuda de långväga gästerna. Har dock suttit och fösökt komma på hur jag vill göra i lägenheten. Tanken var från början att det snabbt skulle bli ordning och reda, men när man väl flyttat in, vill man ha tid på sig att känna efter hur man vill ha saker och ting.

Har tagit några bilder dag, tänkte lägga upp dem. Trist att läsa massor och så är det aldrig några bilder..


Mitt troll, morot är gott.


Tänkte ge er en liten smygtitt på det som börjar bli klart...
Välkommna!


Matplatsen i köket, är så nöjd. Saknas bara lite lister och gardiner.


Jasmine om inte mamma lurade mig totalt ;)


Vardagsrum, delen där det bara är gardinerna som ska läggas upp, hihi.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det blir så fint vännen. Ang. solhatten lånar jag den mer än gärna. Har letat som en tok efter en.

Postat av: Lina

Vad är det för långväga gäster?

2009-07-10 @ 17:21:51
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback