+ till Telia.

Men se på f*n, vi har fått igång vårat internet, och flera dagar innan utlovat datum. Man skulle kunna tror att telia haft dåligt samvete och velat kompensera, men jag är väldigt skeptisk ;)

Med karl och barn ute ur lägenheten pysslar jag runt, det är så skönt. Ingen som behöver min uppmärksamhet. =) Vädret är ju mulet, men jag njuter faktiskt. De senaste dagarna med 30 graders värme har varit intensiva. Har precis planterat om några växter som behövt min omvårdnad ett bra tag. Skulle behöva större krukor, men får investera i det längre fram. Sakta men säkert går uppbyggnaden av lägenheten framåt, nu är alla väggar målningsbara, är sjukt nöjd med den lila färgen som pryder två av väggarna här i dator/lekrummet.

Tror det får bli en långpromenad med Tova ikväll, om inte himlen öppnar sig totalt igen... =) Jag försöker vara lika duktig som Lina är, men hon slår mig ganska rejält ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe. Jag kommer inte sluta tjata på dig. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback