sy.

Projekt "sy gardiner" fortsätter, håller just nu på med mina gröna köksgardiner. Sån där  60- eller 70-tals färg som Ante så snällt kallade det. Själv tycker jag den är urläcker. Joar har hjälpt mig under produktionen.




Igår var jag hos Lina och sydde gardiner, passade på medan Alicia´s pappa var där. Tog sin lilla tid, ingen av oss har förut sytt en sån gardinkappa som hon ville ha i köket. Än finns ingen bild på det färdiga resultatet, kanske blir en länk till Lina´s blogg senare när allt är klart ;) Men här är en några bilder under pågående arbete.



Städa undan medan man jobbar, känns onödigt ;) Lina är fokuserad på det hon gör =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Utan dig och ditt tålamod hade det inte blivit några gardiner... =) Såå ett stort Tack!

Postat av: Camilla (Linas kompis)

Ååh, vad bra att du hjälpte Lina att ta tag i det där! Det var på ju på tiden :) Kikar in här lite nu och då när du har länkat i Linas blogg. Kul att ni börjar komma i ordning med lägenheten, kanske får komma och kika på hur ni har det nästa gång jag är i Lotorp :)

2009-07-21 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback