noll energi.

Finns hur mycket som helst att göra, men jag är helt slut. Precis så att jag orkar röra fingrarna över tangentbordet. Har flera gånger gått igenom både expressen och aftonbladets sidor och varje gång konstaterat att det bara är skit. Har läst lite på lokaltidningens hemsida, men allt känns gammalt. Uppdateringen under helgerna är inte vidare bra. Förstår inte varför jag är så trött, har verkligen inte gjort någonting ansträngande mer än morgonpromenaden. Kanske behöver lite vitaminer eller liknande =)

Ska alldeles snart väcka min lillkille som sover sin middagsvila, han bråkade rätt friskt med sin far innan han somnade. Men med en flaska välling och en varm arm runt sig så somnade han sött, eller så somnade dom så sött. =)

Ikväll blir det lite kräftor, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback