kväll.

Jag har visst lovat min syster att vara en hjälpande hand, måla deras trappa. Tänkte jag skulle vara snäll ;) Vad gör man inte för ens syster. Har även tagit på mig att flyttstäda deras lägenhet mot ett byte av möbel och en liten penning. Sparar för fullt!
Det blir så fint i deras hus.

Just nu dricker grabbarna bärs, jag sitter vid datorn och spelar mitt favorit spel. Borde kanske stänga av och sova, men det känns så tråkigt en fredagskväll. Blev ingen kvällspromenad, var hemma så sent, men blev ju en på dan.

Bilder på mig och Joar när vi besökte Jokkmokks fjällträdgård där Ante´s syster Emma´s pappa arbetar. Fint, men kan tänka mig att det är ännu finare senare in på sommaren.

      

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är det för spel du spelar? Jo, vill ju gärna komma ut till Lotorp och hälsa på men det har varit så dåligt väder så man känner inte för att sätta sig på cykeln när det regnar hela tiden... Och så har vi ju varit en hel del på Vrinnevi den senaste tiden. Men nu är han hemma igen, Lasse.

Ikväll ska vi till Erica och grilla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback