kväll.

Blixt och dunder. Såg en riktigt häftig blixt, tycker faktiskt om när det är oväder. Det här ovädret drog över ganska fort dock. Idag har jag lagat mat, dagens stora göromål. Ganska händelselöst med andra ord. Skickade iväg Ante precis, för att köpa morötter... ska göra något gott med dem.

Joar är uppe i högvarv, efter att han somnade så sent som tolv igår kväll, bestämde jag mig för att få honom att sova tidigt idag. Så ska alldeles straxt göra en flaska välling till min lilla man. Vet ni, välling är verkligen inte gott. Varje gång jag lyckas smaka blir jag facinerad av att han tycker det är så gott.

Funderar på att göra om en tavla med lite tyg ikväll, om jag kan hitta häftpistolen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback