(inte) alltid på topp.

Godmorgon världen.
Vaknade på helt fel sida idag, Joar pigg som en lärka hoppar och skuttar runt i sängen. Försöker dra täcket över huvudet, nacken är stel, har legat konstigt. Hunden kräks, jippi, Ante får torka. Sur som ett bi, lägenheten är återigen i ett kaos, hur lyckas vi? Tar en promenad med hunden, har dumt nog pengar i fickan, blir en cola i kiosken. Fan. Det var en liten burk, åtminstonde. Har ingen karaktär...

Kom hem med ett bättre humör. Ante vaknade åtminstonde på rätt sida, annars hade kaoset varit ett faktum.
Måste låna storborren, få upp lite krokar och annat nödvändigt, ska måla klart i datarummet också. Borde  varit klar för länge sen. Behöver bara få upp dörren in dit, så jag kan stänga in mig. Väggfärg är ingen bra fingerfärg för ettåringar.

Har jag nämt att jag har världens bästa ettåring?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback