extra tid.

Gick under flera dagar och var besviken på att sommaren snart skulle vara slut, hade fått för mig att det var i slutet på juli redan. Men tror det var min syster som påpekade att det faktiskt bara var juni, ja, eller var. Jag hade tydligen spolat fram lite för fort, så nu lever jag hur glatt som helst på att fortfarande ha hela juli framför mig. Nästan samma sak hände min mor, hon hade fått för sig att hon hade en veckas semester kvar när det faktiskt var två. Helt underbar känsla...!

Har jag nämnt att taxileget är avklarat? Nu ska jag bara genomgå läkarundersökning och sedan vänta på att få ut kortet. Känns bra att kunna lägga böckerna på hyllorna! =)

Nu inväntar vi det ankommande åskvädret...


Kommentarer
Postat av: Becca

Stort Grattis till taxikortet, du är så duktigt du! Jag /Vi kommer gärna förbi er lgh , vill ju gärna se den. Kvällstid är nog lite fullt ett men kan ni på dagen på tisdag?

Postat av: Becca

det låter jätte bra.. då kan ju Joar äntligen få sin 1 års present som Fia skulle tagit med till jobbet för lääänge sen :D



Vi hörs på måndag!

Duktig du är som städar i värmen...

2009-07-03 @ 19:29:05
URL: http://mrsernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback