dyrt ska det vara.

Om en vecka så ska vi ha internet igen, och livet kan återgå till det normala. =) Lider inte direkt, men det är så mycket som blir smidigare. Hade tänkt ladda upp bilder, men det är inte så lätt när våran dator är oansluten så att säga.

Dagarna går, och vi hänger med. Lägenheten blir sakta men säkert mer som ett hem, det saknas en hel del fortfarande. Men våran ekonomi är fortfarande lite i obalans, så det får vänta. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge.

Skulle vara lite social med min familj idag var planen, men dom hade visst inte tänkt samma som jag. För huset står alldeles tomt =) Man kanske ska ringa och höra sig för innan man trampar iväg. Men men, jag och Tova ska ut på tomten och ha det härligt ändå. Ante och Joar får hålla sig inne, Ante låg lite länge i solen igår, utan solskydd. Han är mer rosa än brun ;-)

Är lite sugen på att testa tradera, försöka sälja av med lite barnkläder. Men efter att ha varit inne och kollat lite vad som säljs så blev jag lite avskräckt... är det på fullt allvar så många som köper dyra märkeskläder till sina barn? Blev helt ställd! Ska jag tycka synd om min lille kille som bara får gå klädd i B-kläder från Lindex och H&M? Klart det händer att han fått något plagg från P.O.P, men verkligen inte många gånger =) Är det ens värt att försöka sälja hans för små kläder som är i helt perfekt skick? Han har hitills inte gett andra barn avundsjuka blickar, och inte heller hans mamma ;-)

Kommentarer
Postat av: Becca

Tradera är superbra! Men jag fick en liten annan idé angående barnkläder.. är det mycket smått eller? Mattias bror har ju fått en pojk.. kanske de är intresserade? Du förresten... jag vill träffa er nästa vecka! Får jag det?

Postat av: Becca

hej igen.. nu hade visst hon fått massvis med kläder men jag röstar för blocket ändå! Eller så frår du spara dem tills om jag någon gång får barn :D

Kram!

2009-07-01 @ 20:30:34
URL: http://mrsernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback