det blev fredag.

Trots mitt dåliga humör har jag lyckats bevara lugnet, inga utbrott som gått ut över min älskade sambo. Har haft en fin dag  på rejmyreglasbruk, sedan blev det lite fika och en del prat.

Nu sitter jag och funderar på varför jag inte gick till tvättstugan och kollade upp möjligheten att tvätta på söndag. Vi lovade oss själva att se till att ha en liiiten tvättkorg att tvätta. Ack, nu är den full igen.
Mitt huvud bultar, ögonen rinner, men värst är näsan. Värsta kvällen hitills, har mått bra på kvällarna annars. Förmiddagarna har varit värst. Nacken stel, kroppen blytung. Orken är lika med minus hundra. Fick ställa in kvällspromenaden, hade säkert slutat med att Lina fått dra runt både på Alicias och Joars vagn, plus en Jennie brevid Joar. Tror inte det varit så uppskattat.

Vet ni, jag hoppas verkligen att min Ante förstår att jag vill ha sovmorgon i morgon. Tror jag ska ta och tala om det för honom, innan jag lägger mig. Ifall att han missar att jag snörvlar och har mig. Man vet aldrig med karlar... =)

Hoppas ni sover bättre än mig, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback