dagarna går.

Jag är inte riktigt kry, de senaste dagarna har jag vaknat med riktig förkylning och huvudet är alldeles tjockt. Men efter lunch mår jag bra igen. Väldigt konstigt, och jobbigt. Vill inget annat än sova bort morgonen. Fick lite gjort igår, putsade fönstren i köket, och gjorde även rent fönsterbrädan i marmor som är vid lilla fönstret. Det har nämligen varit kakel över den, men jag vill att den ska synas.

  

Resultatet =



Har även målat lite, idag bör det bli ännu mer måla, skulle vilja bli klar inne i datarummet, vore skönt om alla väggar blev klara åtminstonde. Har garderobsdörrarna kvar. De är just nu gula, medan allt annat är lila och vitt =)

Min lille solstrole, med Alicias napp. Rosa såklart =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Du kämpar på bra, det är svårt att inse hur även små saker kan ta sådan tid att fixa. Riktigt gullig bild på Joar. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback