bra humör.

Jag har hunnit med hur mycket som helst idag, och klockan är inte alls mycket. Hittade två tröjor på rean, det var trevligt. Sen var jag inne på Bolagret, nya inredningsbutiken som hittat till Norrköping. Hittade en väggklocka som jag vill ha upp i någonstans i lägenheten. Har alltid haft en klockan på väggen, har saknat det länge nu.

Nu har jag en stund för mig själv, blev lite lunch. Ska avsluta med lite mangosorbet innan jag kavlar upp ärmarna och tar tag i problemområdena i lägenheten. Ante och Joar är hos Stefan, skulle visst hjälpa till med något, sedan var det prat om någon vattenskoter tur. Hoppas det, så han får ha lite kul =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Postat av: Anna

Det går bra för mej här =P Jo jag skulle bara säga, att du får skicka iväg Ante o Joar till min Stefan nån dag.. han kan säkert hitta på nåt för dom att hjälpa till med =P

2009-07-30 @ 13:35:15
URL: http://crappylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback